nuffnang

Friday, June 18, 2010

PUT MY FEET UP AT HOME~


Dek kerana xde mase senggang, blog ni da lme tbiar tak btulis.. Da lame tak jenguk.. Tgk2 da ramai folower.. Thanx 2 u guys yg add Liyana Zahim..
Btw, 2day is my 1st precious day at home.. Feeling? Zero.. Many tings fil my head.. One ting yg pasti Im woried bout my grandad kat Hospital Temerloh.. My mom said temperature dmam die tanak surut.. At the same time kncg mnis, n ada keretakan tulang yg affects ktahanan bdn die.. N now, he is very weak and smlm my auntie said katil dia da beralih kat dpn nurse.. Meanin, dia da kritikal.. Tp my parents da pesan dun tell dis to grannie.. Smlm tok tdo umah.. Crying and crying wenever she mentioned bout my grandad..
N one story dat makes me almost shed tears bile mom ckp da day yg aku call die kat hsptl tu, dia mngis lpas ckp dgn aku.. Pdhl wktu tu aku mmg tatau atok msuk hsptl sbb my mom tanak my focus on exams tganggu.. Datz y i was a lil bit shocked..
Aku tau, slame ni aku da bnyk ignore atok.. I thnk he's jz b fine but i dunno he actualy needs some atention from me, from his grandchildren n all.. Salu lau atok call aku tak pasan n tak pick up.. N jrg sgt aku nk call die blik.. I dunno actualy dat time he missed me.. Ble blk umah, I seemed bz wif my home maters, once in a while je jenguk die.. Pdhl umah die dpn umah aku jer.. N bile die dtg umah aku, jarang gak aku sembang2 dgn die.. Aku biar jew die tgk tb kat ruang tamu.. Y?!!!!!!!!!!! Imma very bad ppl! I shudnt treat him like dat!! I am not suposed to behave like dat.. N now im so regretted 4 all of tings dat I've done..
Today im goin to c him.. Im nervous, afraid at da same time.. Terified as well.. Takut sbb takley cntrol my emotion.. I dun wanna shed any tear in fron of him.. Ya ALLAH, plz gimme strength..

1 comment:

UknoWana said...

insyaAllah everything wil be fine! selamat bercuti!